אגף רכש, מכרזים והתקשרויות אחראי על ניהול תהליכי הרכש והמכרזים בעירייה, תוך הקפדה על שקיפות, יעילות, תחרות הוגנת ושמירה על כללי המנהל התקין.

האגף פועל על פי הוראות הדין והנהלים המחייבים, במטרה לספק שירות מקצועי לגורמים הפנימיים בעירייה ולספקים החיצוניים, ולתמוך בקידום הפרויקטים והיוזמות העירוניות לטובת תושבי העיר.

תפקידי האגף:

  • עריכת הצעות מחיר ומכרזים שנתיים.
  • ריכוז מאגר היועצים של העירייה.
  • ייעול הטיפול בפניות הרכש.
  • הקטנת עלות הרכישות של הרשות ומוסדותיה.
  • ביצוע ביקורת פנימית וחיצונית על המצאי.
  • ספירת מלאי ליחידות הרשות.
  • הנפקת הזמנות רכש ליחידות הרשות.
  • הבטחת תדמית משופרת של הרשות בעיני העובדים והציבור.
  • התאמה לשיטת העבודה ולתקנות משרד הפנים המחייבות את הרשויות המקומיות.
קרן נוני
מנהלת אגף רכש, מכרזים והתקשרויות
 03-9007224
לוטן אלמוג
מזכירת אגף רכש ומכרזים
03-9007253
 
 
קבלת קהל מענה טלפוני
ימים א'-ה' בין השעות 12:00-08:00 ימים א', ג', ה' בין השעות 13:00-09:00
ימים ב', ד' בין השעות 15:00-12:00

דוא"ל: rechesh.michrazim@Rosh.org.il