המוקד העירוני הינו הכתובת המרכזית ברשות לפניות תושבים בנושאים של קבלת מידע בשגרה ובחירום ולדיווח על מפגעים.
המוקד פועל 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה. נציגי המוקד מקבלים את הפניות ומעבירים אותן לטיפולן המקצועי של יחידות הרשות השונות. הטיפול בפניות נעשה ע"י המחלקות, על פי זמני התקן שנקבעו באמנת השירות ובהתאם לדחיפותם.
המוקד העירוני מבצע מעקב ובקרה שוטפים על רמת שביעות רצון הפונים ממענה המוקד, מזמן ואופן הטיפול בפנייה ע"י מחלקות העירייה ובודק את העמידה בזמני התקן.
דו"חות המוקד והמידע שמתקבל, משמשים כלי ניהולי לבעלי התפקידים ברשות להכנת תוכניות עבודה, ייעול תהליכים והקצאת משאבים במטרה לשפר את חווית התושב.
ערכי השרות המובילים אותנו הינם: אדיבות, מקצועיות, יעילות ושקיפות.
ניתן לפנות אלינו באחת מדרכי ההתקשרות הבאות:
- פנייה טלפונית בחיוג 106.
- כאשר נמצאים מחוץ לעיר וחיוג ל-106 מוביל אתכם לעיר אחרת, ניתן לחייג: 03-9384584 | 03-9384685
- קו פניות whatsapp (ווטסאפ) 054-4940204
- לפתיחת פניה מקוונת דרך אתר העירייה - לחצו כאן
להערות, הארות והצעות ייעול למוקד העירוני (לא לפתיחת פניות) פנו אלינו בכתובת דוא"ל moked106@rosh.org.il
- הצטרפו אלינו לקבוצת הווטסאפ העירונית של עדכוני 106 - לחצו כאן להצטרפות
- פנו אלינו להצטרפות למאגר הודעות לקבלת SMS בשגרה ובחירום.
מוקד ומרכז המידע העירוני 106 - כאן בשבילכם 24/7!