תושבות ותושבים יקרים,

במקרה של מפגעי רעש הנובעים מעסקים, מוסדות ציבור או גורמים אחרים בעיר, ניתן לפנות למוקד העירוני 106. הפנייה מתאפשרת דרך מוקד הטלפון, הודעת וואטסאפ או פנייה ישירה דרך האתר העירוני.

הפנייה שלכם תטופל בהתאם לסוג המפגע ועל ידי הגורמים המקצועיים הרלוונטיים.

  • מחלקת הפיקוח הסביבתי בעירייה תבחן את המטרד ותטפל בו בהתאם לממצאים. במידת הצורך, יופעלו הסמכויות של אגף רישוי עסקים כדי להפסיק את המטרד.
  • אם מדובר במטרד רעש חמור, פקח/ית מטעם האגף לביטחון וסדר ציבורי יטפל/תטפל בנושא באופן מיידי.
  • במקרים של רעש קבוע, צוות מקצועי יבצע מדידות רעש בתוך המבנה (מגורים או עסק) והתוצאות יקבעו את המשך הטיפול.


חשוב לציין כי המקרים הבאים אינם מטופלים דרך העירייה: רעש הנובע מהתקהלות אנשים, רעש פתאומי וקצר מועד, או רעש מכלי רכב.
במקרים של מטרדי רעש בין שכנים, לרבות בבניין משותף, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי או לאגודה לתרבות הדיור.
אם הרעש מתקיים בשעות המנוחה (23:00-06:00 או 14:00-16:00), יש לפנות למשטרת ישראל.

דו"ח ניטור רעש מטוסים, ראש העין | 2023 >>