אגף שירות לתושב עם הנהלת העיר ומנהלי התאגידים העירוניים הובילו בשנת 2023 תהליך להכנת אמנת שירות עירונית, אמנה זו היא חלק מתוכנית העבודה של העירייה בה הוצב כיעד מרכזי נושא שיפור השירות לתושבים.
האמנה מציגה את לוחות הזמנים לטיפול בפניות תושבים תוך התחייבות להתייעלות במתן השירות. כחלק מהטמעת האמנה, שופרו תהליכי העבודה ובוצעו תהליכים להעלאת איכות רמת השירות.
אגף שירות לתושב באמצעות המוקד העירוני מהווה כתובת מרכזית לדיווח על מפגעים וקבלת מידע בשגרה ובחירום. המוקד פועל 24 שעות ביממה, מקבל פניות ומוודא כי הפניות טופלו בהתאם לזמני התקן שנקבעו באמנת השירות ועל פי דחיפותם.
עבודת המוקד מתבצעת תוך מעקב ובקרה שוטפים לצורך שיפור השירות לתושבים והגברת האמון של התושב ברשות.
אדיבות, מקצועיות, יעילות ושקיפות הם הערכים שמובילים את עבודת הרשות.