אגף רכש, מכרזים והתקשרויות מספק את המשאבים הדרושים לצורך ביצוע תפקידם של עובדי העירייה כגון: רכישת ציוד משרדי, ציוד למוסדות חינוך, מכרזים וכדו'.
תפקידי האגף:
- התאמה לשיטת העבודה ולתקנות משרד הפנים המחייבות את הרשויות המקומיות.
- עריכת הצעות מחיר ומכרזים שנתיים.
- ריכוז מאגר היועצים של העירייה.
- ייעול הטיפול בפניות הרכש.
- הקטנת עלות הרכישות של הרשות ומוסדותיה.
- ביצוע ביקורת פנימית וחיצונית על המצאי.
- ספירת מלאי ליחידות הרשות.
- הנפקת הזמנות רכש ליחידות הרשות.
- הבטחת תדמית משופרת של הרשות בעיני העובדים והציבור.
- רשות בעיני העובדים והציבור.
הגדרת תפקידים, סמכויות ואחריות
קרן נוני – מנהלת אגף רכש, מכרזים והתקשרויות
עו"ד עינב לוי – מנהלת מחלקת מכרזים והתקשרויות – אחראית על הוצאת כל המכרזים, הסכמים והתקשרויות של העירייה
שמחה כהן – קניינית ראשית – אחראית על ביצוע וטיפול בהצעות מחיר, ניהול מו"מ וטיפול בתלונות
עדן כהן – מ"מ מנהלת מדור הזמנות – אחראית על הנפקת הזמנות רכש, מעקב אחר דרישות רכש וסיווגן, ריכוז חומר לוועדת רכש והגשתו לקראת דיון
מור פדל שוקר – מנהלת מדור רכש והתקשרויות – אחראית על ניהול ארכיב יחידת הרכש, בקרה אחר רכישות וריכוז שרשרת האספקה
אביעד מחפוד - מזכיר מחלקת מכרזים והתקשרויות
רועי אשוואל – מנהל מחסני העיריה - אחראי על ניהול הרישום ועדכון מלאי, חשבוניות ספקים, תעודות משלוח, ספירת מלאי ואחזקת מחסני החרום של העירייה
פרטי יצירת קשר
זמני קבלת קהל במחסני העירייה בימים א-ה בין השעות 12:00-08:00.
שעות מענה טלפוני:
בימים א', ג', ה' בין השעות 13:00-09:00
בימים ב', ד' בין השעות 15:00-12:00
דוא"ל: rechesh.michrazim@Rosh.org.il
פרטי יצירת קשר