שם המכרז | סוג | קטגוריה | מועד פתיחת המכרז | מועד סגירת המכרז |
---|---|---|---|---|
החברה העירונית לראש העין ע"ש קימרלינג מזמינה קבלת הצעות למשרת: מנהל/ת להיכל התרבות העירוני - המכרז בוטל | דרושים של החברה העירונית | 30/12/2021 | 04/01/2022 |
תיאור התפקיד:
ניהול והפעלת היכל התרבות לטובת קיום אירועי תרבות ופעילויות בעיר ראש העין.
דרגה: מנהל אגף
תחומי אחריות עיקריים:
• ניהול והאחריות על התנהלות ותפעול היכל התרבות וביצוע פעולות תרבות ופעולות אחרות בהיכל
התרבות, בהתאם לצרכי התושבים ויעדי הרשות המקומית.
• אחריות על בניית תכנית עבודה שנתית בהתאם לצרכי התושבים ויעדי הרשות המקומית. התכנית כוללת
פעילות שוטפת )תכניות מנויים מגוונות( ופעילות נקודתית )מופעים ואירועים, חגים(. מנהל ההיכל שותף
לביצוע יוזמות ברמת ברשות, בהתאם להחלטת מנכ"ל החברה.
• בקיאות במתרחש בעולם התרבות בארץ ובעולם ובחירת תמהיל מותאם לרשות ולתושביה.
אחריות על מבנה ההיכל ומתקניו השונים, בהתאם לחוקים ולתקנות בטיחות, רישוי וכו'. ביצוע רכש
והצטיידות לפי הצורך.
• אחריות למיצוב, קידום ופרסום הפעילויות בהיכל התרבות.
• הפקת דו"חות תקופתיים אודות האירועים והפעילויות המתקיימים בהיכל התרבות.
• ניהול תכנון ובקרה תקציבית על הוצאות והכנסות ההיכל בהתאם לתקציב השנתי, כולל טיפול בחסויות
אירועים וגיוס כספים.
• אחריות על גיוס עובדים וניהולם, חלוקת משימומת, הנחיה ופיקוח על ביצוען.
• הכנת מכרזים וניהול התקשרויות עם ספקים וקבלנים בתחום )כולל השוואות מחירים(, מעקב ופיקוח על
הביצוע, התקציב ולוחות זמנים בהתם לחוזה ועל חשבונות הקבלנים.
• קשר ותיאום מול ארגוני תרבות בארץ ובעולם בענייני תערוכות, פסטיבלים, קונגרסים וכל נושא הרלוונטי
לעשיית היכל התרבות.
• הגשת קולות קוראים רלבנטיים וקשר עם משרדי הממשלה הרלבנטיים לפעילות היכל התרבות.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
• היכרות מעולה עם תחום התוכן – תרבות והיכרות מעמיקה עם הנעשה בעולם התרבות ובהיכלים.
• יכולה עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ;
• יכולת התמודדות עם לחץ;
• יחסי אנוש טובים, יכולות גבוהות בעבודת צוות, ייצוגיות וסמכותיות.
• יוזמה, יצירתיות ומעוף.
• יכולת תהבטאות גבוהה בכתב ובע"פ.
• יכולת ארגון, תכנון וביצוע.
• עבודה בשעות לא שגרתיות, לילות, סופי שבוע וחגי ישראל.
• ראייה מערכתית.
היקף משרה: %100 משרה
כפיפות: מנכ"ל החברה
ימי/שעות עבודה: נדרשת נכונות לעבודה בשעות מרובות כולל שעות לא שגרתיות )משרת אמון(
תנאי סף
תושב ואזרח ישראל אשר עומד בכל התנאים המקדמיים המצטברים הבאים;
א. הוא בעל תואר אקדמי ממוסד מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או השכלה מוכרת על ידי המועצה
להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד או יותר באחד
או יותר מהתחומים הבאים:
1 )כלכלה;
2 )מינהל עסקים;
3 )מינהל ציבורי;
4 )לימודי עבודה;
5 )לימודי אמנות;
6 )לימודי תרבות;
וכן
ב. הוא בעל ניסיון מקצועי של ארבע שנים לפחות באחד או יותר מתחומי העיסוק הבאים: ניהול והפעלה של
יחידה בתחום התרבות או ארגון וניהול מפעל תרבות או ניהול פרויקט אומנותי ברמה עירונית או הפקת
אירועי תרבות במגזר הציבורי או הפרטי.
וכן
ג. הוא בעל ניסיון ניהולי מצטבר של שלוש שנים לפחות של צוות עובדים בכפיפות ישירה או ניהול תקציב
בהיקף של 4 מיליון ₪ לפחות.
תכונות וכישורים נדרשים
א. שליטה מלאה בשפה העברית;
ב. שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה;
ג. היכרות עם תוכנות אופיס;
עדיפות תינתן:
• לניסיון מוכח בניהול כלכלי חיובי גוף עסקי/ ציבורי.
הערות:
• ועדת כח האדם של החברה רשאית להזמין לראיונות את המועמדים שיראו לה המתאימים ביותר לאור
התרשמותה על פי המסמכים שיוגשו לה.
• ועדת כח אדם רשאית, ע"פ שיקול דעתה, לדרוש מהמועמדים, כולם או חלקם, להיבחן במבחני התאמה
במכוני מיון.
• למען הסר ספק יובהר כי החברה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.
• תנאי ההעסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת ע"י משרד הפנים.
• שאלון מציעים בנוסח המצ"ב ממולא וחתום בידי המועמד בצירוף קורות חיים, תעודות והמלצות יש
לשלוח עד ליום 2022.01.6 בשעה 00:12 למשרדי החברה בדוא"ל: org.levrh@levrh.
• פרטים נוספים ניתן לקבל אצל רונית קוממי בטל': 039382074 – לשכת מנכ"ל.
בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה.
ד"ר מאיר צרויה, מנכ"ל